FAQ (Niederau)

Veel gestelde vragen

Hieronder hebben wij de meest gestelde vragen met antwoorden voor u op een rijtje gezet.

  • Hoe werkt het Coronabewijs (QR-code) bij Glennie's?

    Op dit moment is in Oostenrijk de 2G-regel van kracht. Dit houdt in dat je gevaccineerd óf genezen moet zijn om bijvoorbeeld een restaurant te betreden.

    Bij Glennie’s zijn wij genoodzaakt om de 2G-regel te hanteren.

    Graag vragen wij je om:

    • Je geldige Coronabewijs (QR-code) bij de hand te houden. Deze wordt te allen tijde gecontroleerd.
    • Er is een registrerings-plicht. Dit houd in dat je bij binnenkomst moet aanmelden via een QR-code, zodat er wordt geregistreerd wordt dat je hier bent geweest.
  • Waar kan ik reserveren?

    Je kan reserveren door contact met ons op te nemen. Dat kan telefonisch, via de e-mail of via ons contactformulier. Je kan hier alle informatie vinden.

  • Is het aan te raden om vooraf te reserveren?

    Het vooraf reserveren is niet verplicht, je kan ook binnen lopen voor een gezellige avond. Wij adviseren je om wel vooraf te reserveren, vanwege het beperkte aantal plaatsen in ons restaurant. Wanneer je niet hebt gereserveerd kunnen wij geen plek voor je garanderen.

  • Is het leuk om bij Glennie's te eten met kinderen?

    Iedereen is welkom bij Glennie’s, dus ook de kleintjes! Voor de kinderen heeft Arthur zelfs een apart kindermenu gemaakt. De gerechten op de kinderkaart zijn minder grote porties en goedkoper. Het kindermenu vind je hier.

  • Ik wil een recensie/mijn feedback achter laten kan dit?

    Wij zijn altijd blij met feedback van onze gasten. Je kan dit uiteraard altijd direct in het restaurant bij ons personeel achter laten. Ook kan je een ervaring of jouw feedback delen met andere (toekomstige) gasten. Dit kan je doen via TripAdvisor, een wereldwijd beoordelingsplatform. Klik hier om een ervaring of feedback achter te laten of neem zelf een kijkje wat andere gasten van Glennie’s vonden.

  • Waar kan ik parkeren?

    Niederau
    De parkeerplaatsen van Glennie’s Niederau zijn lastiger te vinden aangezien het restaurant aan een doorgaande weg ligt. Naast het restaurant zijn 2 wegen naar de achterkant van het gebouw waar een kleine parkeerplaats is voor onze gasten.

    Westendorf
    Bij Glennie’s Westendorf hebben we geen parkeerplaatsen voor onze gasten bij het restaurant. Er bevinden zich wel parkeerplaatsen achter Café Berger, deze zijn bereikbaar via de spar. Let op: dit is een blauwe zone.

  • Kan ik bij Glennie's terecht met allergieën/als ik vegetarisch ben?

    Het is geen enkel probleem om in Glennie’s te komen eten met een/meerdere allergieën. Op onze kaart in het restaurant staan de ingrediënten vermeld en welk gerecht niet geschikt is bij welke allergie. Ook kan onze chef een aantal gerechten op een manier klaar maken dat je geen last zult krijgen van uw allergie.

    Bij Glennie’s serveren wij ook een aantal vegetarische gerechten. Neem alvast een kijkje op onze lunch of diner kaart om te zien welke vegetarische gerechten wij serveren.

  • Kan ik bij Glennie's stage lopen?

    Glennie’s is een officieel en erkend leerbedrijf. Kijk hier voor meer informatie en de ervaringen van stagiaires die jou voor zijn gegaan.

  • Is Glennie's enkel een restaurant?

    Naast het restaurant heeft Glennie’s ook een prachtige Ginbar, waar je uiteraard ook van andere (alcoholische) drankjes kan genieten. Kijk hier alvast welke Gin tonics wij op de kaart hebben staan.

  • Waar kan ik een appartement boeken boven Glennie's?

    Wanneer je interesse hebt in het huren van een appartement in Kristall Plaza Niederau of in Residenz Illyrica Tirol in Westendorf kan je voor meer informatie en beschikbaarheid zien via de website van Romex Restate.

  • Ik heb een klacht waar kan ik terecht?

    Het liefst hebben wij dat je direct bij ons in het restaurant uw klacht aan geeft.  Op deze manier kunnen wij direct jouw klacht proberen op te lossen. Wanneer je achteraf een klacht hebt, kan je het best contact met ons opnemen via de email (info@glenniesniederau.at). Wij proberen dit zo spoedig mogelijk te beantwoorden.